Obsługa Klienta

Zadzwoń!

pon.-pt. 8-21, sob. i niedz. 9-17
61-679 22 26

Napisz email

serwis@cellbes.pl

Serwis Klienta czynny jest od poniedziałku do piątku w godz. 8-21 oraz soboty i niedziele w godz. 9-17. Odpowiemy na pytania dotyczące Twoich zamówień, opłat, doręczenia przesyłek, rachunków, zwrotów, reklamacji i wiele innych.

Przejdź do strony Serwisu Klienta

DOSTAWA TOWARU


1. Czas dostarczenia towarów wynosi od 7 – 14 dni roboczych od dnia rozpoczęcia realizacji zamówienia, nie dłużej niż 21 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. W wyjątkowych przypadkach (sprowadzenie towaru o dłuższym terminie wykonania) czas dostarczenia towarów może być dłuższy niż 30 dni, co zostanie każdorazowo i indywidulanie ustalone z Klientem.
2. Towary dostarczane są pod wskazany przez Klienta adres, wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, kurierem Pocztex za pośrednictwem Poczty Polskiej.
3. Koszt zapakowania i dostawy towaru wynosi 12,50 zł od każdego zamówienia.
Dla zamówień o wartości powyżej 200 zł koszt opakowania i dostawy wynosi 0zł.
4. Koszt dostawy towarów podawany jest w procesie składania zamówienia.
5. Klient powinien zbadać przesyłkę w obecności pracownika Poczty Polskiej, a w przypadku stwierdzenia uszkodzenia/ubytku przesyłki w transporcie obecności pracownika Poczty Polskiej należy zwrócić się do niego z żądaniem sporządzenia protokołu szkody i zachowanie tego dokumentu. W razie zaistnienia takiej okoliczności Klient może skontaktować się z Serwisem Klienta pod nr 61-679 22 26.
6. O wysłaniu zamówionego towaru Sprzedający informuje niezwłocznie po jego nadaniu za pomocą wiadomości e-mail oraz wiadomości sms.