Obsługa Klienta

Zadzwoń!

pon.-pt. 8-21, sob. i niedz. 9-17
61-679 22 26

Napisz email

serwis@cellbes.pl

Serwis Klienta czynny jest od poniedziałku do piątku w godz. 8-21 oraz soboty i niedziele w godz. 9-17. Odpowiemy na pytania dotyczące Twoich zamówień, opłat, doręczenia przesyłek, rachunków, zwrotów, reklamacji i wiele innych.

Przejdź do strony Serwisu Klienta
PŁATNOŚCI


1. Ceny towarów:
1.1 Wszystkie ceny towarów zamieszczone na stronie internetowej www.cellbes.pl podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
1.2 Cena towaru podana na stronie internetowej www.cellbes.pl nie zawiera kosztów dostawy.
1.3 Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia.
1.4 W przypadku prowadzenia przez Sprzedające akcji promocyjnych lub wyprzedaży, ceny towarów mogą ulec zmianie. Nie dotyczy to cen towarów w zamówieniach złożonych przed dniem obowiązywania promocji lub wyprzedaży.
1.5 Minimalna wartość zamówienia 20 zł (zamówienia poniżej tej wartości nie będą realizowane).
2. Koszt dostawy:
Informacje o kosztach dostawy dostępne są w punkcie IV Regulaminu zakupów - Dostawa towaru.
3. Kwota do zapłaty
Kwota do zapłaty podana w potwierdzeniu zamówienia obejmuje cenę za zamówione towary oraz koszt dostawy.
4. Sposób płatności:
Przy zamówieniu na stronie internetowej sklepu, Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

a. płatność przy odbiorze - zapłata gotówką pracownikowi Poczty Polskiej przy odbiorze towaru (realizacja zamówienia rozpoczyna się z chwilą wysłania potwierdzenia zamówienia),

b. płatność kartą kredytową (Visa, Mastercard)_- transakcje płatności kartą są w sposób bezpieczny autoryzowane przez DIBS Payment Services AB (www.dibs.se) ( jeżeli płatność kartą jest autoryzowana, należność zostaje zablokowana na karcie i Sprzedający wysyła niezwłocznie na podany przez Klienta adres e-mail potwierdzenie zamówienia.
Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sprzedającego potwierdzenia zablokowania należności na karcie. Należność ściągana jest z karty w chwili wysłania zamówienia. W przypadku braku autoryzacji płatności kartą zamówienie jest anulowane).
c. płatność PayPal - po wybraniu PayPal jako metody płatności, Klient zostaje przekierowany na stronę PayPal, gdzie dokonuje płatności. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty przez Sprzedającego.
Przy innych sposobach zamówienia (o których mowa w punkcie II punkt 1 podpunkty b – e) zapłata za zamówione towary następuje wyłącznie gotówką pracownikowi Poczty Polskiej przy odbiorze towaru (realizacja zamówienia rozpoczyna się z chwilą wysłania potwierdzenia zamówienia).