Obsługa Klienta

Zadzwoń!

pon.-pt. 8-21, sob. i niedz. 9-17
61-679 22 26

Napisz email

serwis@cellbes.pl

Serwis Klienta czynny jest od poniedziałku do piątku w godz. 8-21 oraz soboty i niedziele w godz. 9-17. Odpowiemy na pytania dotyczące Twoich zamówień, opłat, doręczenia przesyłek, rachunków, zwrotów, reklamacji i wiele innych.

Przejdź do strony Serwisu Klienta

REKLAMACJE TOWARÓW


1. Sprzedający odpowiada wobec Klienta jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego.
2. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez Sprzedającego albo Sprzedający nie wymienił produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunął. Klient będący konsumentem, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba, że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego.
3. Zgłoszenie reklamacji może nastąpić w formie dowolnej (np. telefonicznie, faksem, w tradycyjnej formie pisemnej, pocztą elektroniczną).
4. Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji w terminie do 14 dni od dnia jej zgłoszenia przez Klienta. Jeżeli w ciągu 14 dni Sprzedający nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania za uzasadnione.
5. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedający.
6. Towar wadliwy wraz z reklamacją i opisem wady oraz danymi umożliwiającymi identyfikację (dokument zwrotu lub dokument sprzedaży) należy odesłać na koszt Sprzedającego (Klient pokrywa koszt odesłania przy nadaniu przesyłki, który jest mu następnie zwracany przez Sprzedawcę) na adres:

Consortio Fashion Group sp. z o.o. Skr. pocztowa 100 62-056 Komorniki P204

7. W przypadku wystąpienia ewentualnych braków w złożonej reklamacji, Sprzedający zwróci się do Klienta o ich uzupełnienie zgodnie z danymi adresowymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
8. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia otrzymania towaru.
9. Niektóre towary mogą być objęte gwarancją producenta.
10. Rozstrzyganie skarg i sporów - gdy otrzymasz towar wadliwy lub z innych powodów jesteś niezadowolony z naszych usług, skontaktuj się z nami, abyśmy mogli wspólnie znaleźć jakieś satysfakcjonujące rozwiązanie. Zawsze staramy się znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie dla naszych Klientów. Jeśli to rozwiązanie z jakichś powodów nie będzie dla Ciebie wystarczające, możesz przedstawić sprawę do internetowej platformy rozstrzygania sporów przy Komisji Europejskiej (ODR), którą znajdziesz tutaj: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Podczas składania sprawy będziesz poproszony o podanie naszego adresu email: office@consortiofashion.com