- Strona domowa
- Serwis klienta
- Informacje o zakupach
- Przesyłka i dostawa
Potrzebujesz pomocy?
Przesyłka i dostawa
Przesylka i dostawa
Koszty i formy dostawy
INPOST - PACZKOMATY I KURIER
Zamówienie poniżej 200 zł - koszt 12,50 zł
Zamówienie powyżej 200 zł - koszt 0 zł
POCZTA POLSKA - KURIER
Zamówienie poniżej 200 zł - koszt 12,50 zł
Zamówienie powyżej 200 zł - koszt 0 zł
ODBIÓR W PLACÓWKACH POCZTY POLSKIEJ, PUNKTACH RUCHU, NA STACJACH ORLEN ORAZ W WYBRANYCH SKLEPACH ŻABKA I FRESHMARKET
Zamówienie poniżej 200 zł - koszt 12,50 zł
Zamówienie powyżej 200 zł - koszt 0 zł
1. Czas realizacji Zamówienia podany jest w koszyku Sklepu internetowego i jest uzależniony od przedmiotu Zamówienia przy czym wynosi on nie dłużej niż 30 dni od dnia zawarcia umowy. W wyjątkowych przypadkach (sprowadzenie towaru o dłuższym terminie wykonania) czas dostarczenia towarów może być dłuższy niż 30 dni, co zostanie każdorazowo i indywidualnie ustalone z Klientem.
2. Towary dostarczane są pod wskazany przez Klienta adres, wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, kurierem Pocztex (Poczta Polska) lub za porednictwem INPOST - kuriera lub Paczkomatów.
3. Koszt zapakowania i dostawy towaru wynosi 12,50 zł od każdego zamówienia.
Dla zamówień o wartości powyżej 200 zł koszt opakowania i dostawy wynosi 0zł.
4. Koszt dostawy towarów podawany jest w procesie składania zamówienia.
5. Klient powinien zbadać przesyłkę w obecności kuriera, a w przypadku stwierdzenia uszkodzenia/ubytku przesyłki w transporcie, należy zwrócić się do niego z żądaniem sporządzenia protokołu szkody i zachowanie tego dokumentu. W razie zaistnienia takiej okoliczności Klient może skontaktować się z Serwisem Klienta pod nr 61-679 22 26.
6. O wysłaniu zamówionego towaru Sprzedający informuje niezwłocznie po jego nadaniu za pomocą wiadomości e-mail oraz wiadomości sms.