- Strona domowa
- Pytania & odpowiedzi
Pytania & odpowiedzi
Pytania i odpowiedzi dotyczące Cellbes Member
Czym są poziomy korzyści Cellbes?
W naszym programie lojalnościowym czekają na Ciebie spersonalizowane korzyści, kupony zniżkowe oraz priorytetowy dostęp do wyprzedaży. Dodatkowo, jeśli zdecydujesz się subskrybować nasze newslettery, będziemy wysyłać Ci inspirujące treści, porady dotyczące trendów oraz informacje o ekskluzywnych ofertach.
Jak zostać członkiem Cellbes Member?
Możesz zarejestrować się, klikając na "ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ" na dole naszej strony.
Jak działa członkostwo?
Nasz program lojalnościowy oferuje dwa poziomy: Członek i Członek Plus, zależne od wysokości Twoich zakupów.
Jako Członek i Członek Plus otrzymujesz kupon zniżkowy o wartości 12,5 zł za każde 1000 punktów, plus dodatkowe fantastyczne korzyści, których nie chcesz przegapić. Członkostwo jest całkowicie bezpłatne i możesz je zakończyć w dowolnym momencie.
Jakie korzyści otrzymam jako członek Cellbes?
Zobacz tabelę na tej stronie (link otwiera się w nowej zakładce).
Kto może zostać członkiem klubu Cellbes?
Aby zostać zarejestrowanym, członek musi mieć ukończone 18 lat lub posiadać zgodę opiekuna prawnego. Tylko osoby prywatne mogą przystąpić do klubu. Masz prawo do jednego konta na kraj. Twoje konto jest osobiste i nie może być przekazywane innym osobom.
Kiedy i jak otrzymam mój kupon zniżkowy?
Otrzymasz kupon zniżkowy o wartości 12,5 zł, gdy osiągniesz 1000 punktów (1 zł = 2 punkty). Nasze punkty bonusowe za zakupy są naliczane z opóźnieniem, wynoszącym 30 dni z powodu ewentualnych zwrotów. W zakładce "Moje konto" możesz sprawdzić, czy posiadasz aktualny kupon oraz ile punktów brakuje Ci do kolejnego.
Jak wykorzystać moje spersonalizowane oferty i kupony lojalnościowe?
Aby skorzystać ze spersonalizowanych ofert i kuponów lojalnościowych, musisz być zalogowany. Logujesz się, wpisując swój adres e-mail oraz hasło. Jeśli masz kupon lojalnościowy lub inną osobistą zniżkę, znajdziesz je w sekcji "Moje oferty".
Moja zniżka lub kupon lojalnościowy nie zostały naliczone?
Oczywiście rozumiemy, że chcesz skorzystać ze wszystkich swoich przywilejów. Może być kilka powodów, dla których rabat nie został naliczony. Na początek zalecamy sprawdzić, czy jesteś zalogowany/zarejestrowany. Gdy jesteś zalogowany, Twój kupon lojalnościowy lub inne personalne oferty są automatycznie uwzględniane przy płatności.
Niektóre oferty lub rabaty nie mogą być ze sobą łączone. Dlatego zalecamy zapoznanie się z warunkami promocji, z których chcesz skorzystać.
Jeśli wszystko zostało sprawdzone, a mimo to Twój kupon lojalnościowy lub oferta nie została uwzględniona, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta – chętnie Ci pomożemy.
Zapomniałem zalogować się podczas finalizacji mojego zamówienia, czy możecie zarejestrować moje zakupy?
"Jeśli podałeś to samo imię i adres e-mail, które są zarejestrowane na Twoim koncie/Moje Konto, Twoje zamówienie wkrótce automatycznie pojawi się w zakładce „Moje zamówienia”.
Jeśli jednak podałeś inne imię lub adres e-mail, niestety nie mamy możliwości przypisania zakupu do Twojego konta."
Co się stanie z moim kuponem lojalnościowym lub kuponem zniżkowym w przypadku zwrotu?
Twój kupon lojalnościowy i/lub kupon zniżkowy są rozdzielane na wszystkie produkty w Twoim zamówieniu, a nie na całkowitą kwotę. Oznacza to, że w przypadku zwrotu jednego lub kilku produktów otrzymasz zwrot kwoty zapłaconej za każdy pojedynczy produkt. Przy zwrocie części lub całości zakupu kupon lojalnościowy i/lub kupon zniżkowy nie zostaną przywrócone ani uwzględnione w innych częściach danego zakupu, lecz będą traktowane jako wykorzystane.
Czy mój kupon lojalnościowy lub kupon zniżkowy może wygasnąć?
Tak, Twój kupon lojalnościowy jest ważny przez 12 miesięcy od daty wydania, a kupony zniżkowe mają okres ważności wynoszący 3 miesiące od daty wydania. Daty ważności wszystkich aktualnych kuponów lojalnościowych, kuponów zniżkowych i spersonalizowanych ofert znajdziesz w zakładce "Moje konto”.
Gdzie mogę zobaczyć moje zakupy i kiedy osiągnę kolejny poziom członkostwa?
Jako członek możesz zobaczyć wszystkie swoje zakupy w sekcji "Moje zamówienia" oraz sprawdzić, ile brakuje Ci do kolejnego poziomu na "Moje konto".
Czy mogę wrócić do poziomu Członek z poziomu Członek Plus?
Twoje zakupy są ważne przez 12 miesięcy od daty zakupu, po czym uznaje się je za wykorzystane. Na przykład, jeśli dokonałeś zakupu na kwotę 299 zł 01-01-2023, ta kwota wygasa 01-01-2024. Wtedy przechodzisz na poziom, na którym byłeś w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
Jak zakończyć moje członkostwo w Cellbes?
Szkoda, że chcesz zrezygnować. Pamiętaj, że zawsze możesz do nas wrócić! Aby anulować członkostwo, skontaktuj się z obsługą klienta (link otwiera się w nowej zakładce).
Pamiętaj, że po rezygnacji nie masz już dostępu do Mojego konta.
Czym różni się kupon lojalnościowy od zniżkowego?
Kupon lojalnościowy traktowany jest jako oferta personalna i może być na przykład prezentem z okazji urodzin lub inną miłą zniżką dla Ciebie jako naszego klienta. Swoje kupony lojalnościowe oraz inne oferty personalne znajdziesz w zakładce „Moje oferty” na stronie Moje Konto.
Kupon zniżkowy przyznawany jest za każde uzbierane 1000 punktów. Zwróć uwagę, że punkty bonusowe za zakupy są naliczane z 30-dniowym opóźnieniem. Na stronie Moje Konto możesz sprawdzić, czy masz aktualnie dostępny bonus oraz ile brakuje Ci do otrzymania kolejnego.
Nasze kupony zniżkowe są ważne przez 3 miesiące. To Ty decydujesz, kiedy chcesz skorzystać z dostępnego kuponu – wystarczy, że aktywujesz go w kasie przed sfinalizowaniem zakupu.
Czym są „nieprzetworzone punkty”?
Gdy dokonasz zakupu na cellbes.se, zostanie on zarejestrowany od razu, jednak Twoje punkty zostaną oznaczone jako nieprzetworzone na okres 30 dni – na wypadek, gdybyś chciał(a) zwrócić któryś z produktów.
Po upływie 30 dni punkty zostaną Ci przyznane.
Czy zostanę poinformowany o nowym bonusie?
Tak! Bonus zobaczysz w Moje konto oraz otrzymasz powiadomienie e-mailem.
Co się stanie z kuponem po zwrocie?
Zostaje uznany za wykorzystany – nie jest zwracany