Jak stać się częścią społeczności Cellbes?
Poziomy korzyści zostaną automatycznie przyznane podczas pierwszego zakupu w Cellbes. Aby zobaczyć i wykorzystać swoje korzyści, musisz się ZALOGOWAĆ / ZAREJESTROWAĆ.
Filtr
W naszym programie lojalnościowym czekają na Ciebie spersonalizowane korzyści, kupony zniżkowe oraz priorytetowy dostęp do wyprzedaży. Dodatkowo, jeśli zdecydujesz się subskrybować nasze newslettery, będziemy wysyłać Ci inspirujące treści, porady dotyczące trendów oraz informacje o ekskluzywnych ofertach.
Możesz zarejestrować się, klikając na "ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ" na dole naszej strony.
Nasz program lojalnościowy oferuje dwa poziomy: Członek i Członek Plus, zależne od wysokości Twoich zakupów.
Jako Członek i Członek Plus otrzymujesz kupon zniżkowy o wartości 12,5 zł za każde 1000 punktów, plus dodatkowe fantastyczne korzyści, których nie chcesz przegapić. Członkostwo jest całkowicie bezpłatne i możesz je zakończyć w dowolnym momencie.
Zobacz tabelę na tej stronie (link otwiera się w nowej zakładce).
Aby zostać zarejestrowanym, członek musi mieć ukończone 18 lat lub posiadać zgodę opiekuna prawnego. Tylko osoby prywatne mogą przystąpić do klubu. Masz prawo do jednego konta na kraj. Twoje konto jest osobiste i nie może być przekazywane innym osobom.
Otrzymasz kupon zniżkowy o wartości 12,5 zł, gdy osiągniesz 1000 punktów (1 zł = 2 punkty). Nasze punkty bonusowe za zakupy są naliczane z opóźnieniem, wynoszącym 30 dni z powodu ewentualnych zwrotów. W zakładce "Moje konto" możesz sprawdzić, czy posiadasz aktualny kupon oraz ile punktów brakuje Ci do kolejnego.
Aby skorzystać ze spersonalizowanych ofert i kuponów lojalnościowych, musisz być zalogowany. Logujesz się, wpisując swój adres e-mail oraz hasło. Jeśli masz kupon lojalnościowy lub inną osobistą zniżkę, znajdziesz je w sekcji "Moje oferty".
Oczywiście rozumiemy, że chcesz skorzystać ze wszystkich swoich przywilejów. Może być kilka powodów, dla których rabat nie został naliczony. Na początek zalecamy sprawdzić, czy jesteś zalogowany/zarejestrowany. Gdy jesteś zalogowany, Twój kupon lojalnościowy lub inne personalne oferty są automatycznie uwzględniane przy płatności.
Niektóre oferty lub rabaty nie mogą być ze sobą łączone. Dlatego zalecamy zapoznanie się z warunkami promocji, z których chcesz skorzystać.
Jeśli wszystko zostało sprawdzone, a mimo to Twój kupon lojalnościowy lub oferta nie została uwzględniona, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta – chętnie Ci pomożemy.
"Jeśli podałeś to samo imię i adres e-mail, które są zarejestrowane na Twoim koncie/Moje Konto, Twoje zamówienie wkrótce automatycznie pojawi się w zakładce „Moje zamówienia”.
Jeśli jednak podałeś inne imię lub adres e-mail, niestety nie mamy możliwości przypisania zakupu do Twojego konta."
Twój kupon lojalnościowy i/lub kupon zniżkowy są rozdzielane na wszystkie produkty w Twoim zamówieniu, a nie na całkowitą kwotę. Oznacza to, że w przypadku zwrotu jednego lub kilku produktów otrzymasz zwrot kwoty zapłaconej za każdy pojedynczy produkt. Przy zwrocie części lub całości zakupu kupon lojalnościowy i/lub kupon zniżkowy nie zostaną przywrócone ani uwzględnione w innych częściach danego zakupu, lecz będą traktowane jako wykorzystane.
Tak, Twój kupon lojalnościowy jest ważny przez 12 miesięcy od daty wydania, a kupony zniżkowe mają okres ważności wynoszący 3 miesiące od daty wydania. Daty ważności wszystkich aktualnych kuponów lojalnościowych, kuponów zniżkowych i spersonalizowanych ofert znajdziesz w zakładce "Moje konto”.
Jako członek możesz zobaczyć wszystkie swoje zakupy w sekcji "Moje zamówienia" oraz sprawdzić, ile brakuje Ci do kolejnego poziomu na "Moje konto".
Twoje zakupy są ważne przez 12 miesięcy od daty zakupu, po czym uznaje się je za wykorzystane. Na przykład, jeśli dokonałeś zakupu na kwotę 299 zł 01-01-2023, ta kwota wygasa 01-01-2024. Wtedy przechodzisz na poziom, na którym byłeś w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
Szkoda, że chcesz zrezygnować. Pamiętaj, że zawsze możesz do nas wrócić! Aby anulować członkostwo, skontaktuj się z obsługą klienta (link otwiera się w nowej zakładce).
Pamiętaj, że po rezygnacji nie masz już dostępu do Mojego konta.
Kupon lojalnościowy traktowany jest jako oferta personalna i może być na przykład prezentem z okazji urodzin lub inną miłą zniżką dla Ciebie jako naszego klienta. Swoje kupony lojalnościowe oraz inne oferty personalne znajdziesz w zakładce „Moje oferty” na stronie Moje Konto.
Kupon zniżkowy przyznawany jest za każde uzbierane 1000 punktów. Zwróć uwagę, że punkty bonusowe za zakupy są naliczane z 30-dniowym opóźnieniem. Na stronie Moje Konto możesz sprawdzić, czy masz aktualnie dostępny bonus oraz ile brakuje Ci do otrzymania kolejnego.
Nasze kupony zniżkowe są ważne przez 3 miesiące. To Ty decydujesz, kiedy chcesz skorzystać z dostępnego kuponu – wystarczy, że aktywujesz go w kasie przed sfinalizowaniem zakupu.
Gdy dokonasz zakupu na cellbes.se, zostanie on zarejestrowany od razu, jednak Twoje punkty zostaną oznaczone jako nieprzetworzone na okres 30 dni – na wypadek, gdybyś chciał(a) zwrócić któryś z produktów.
Po upływie 30 dni punkty zostaną Ci przyznane.
Tak! Bonus zobaczysz w Moje konto oraz otrzymasz powiadomienie e-mailem.
Zostaje uznany za wykorzystany – nie jest zwracany
Jakie są poziomy korzyści Cellbe?
Dzięki naszym poziomom korzyści możesz oczekiwać spersonalizowanych ofert, kuponów i prezentów urodzinowych. Jeśli zapiszesz się również do naszego newslettera, będziemy wysyłać Ci inspirujące treści, wskazówki dotyczące trendów i informować o promocjach, które są dostępne wyłącznie dla naszych przyjaciół. Ponadto upewnimy się, że jako pierwszy dowiesz się o naszych nowościach. Uwielbiamy rozpieszczać naszych przyjaciół!
Jak uzyskać dostęp do poziomów korzyści Cellbes?
Automatycznie stajesz się jednym z nas przy pierwszym zakupie w Cellbes. Aby sprawdzić i cieszyć się korzyściami, należy się zalogować/zarejestrować na naszej stronie internetowej. Możesz łatwo zarejestrować się, klikając "ZALOGUJ/ZAREJESTRUJ SIĘ", a następnie "Nie jesteś członkiem? Zarejestruj się!". Wpisz swoje dane kontaktowe i kliknij "Utwórz konto".
Jak to działa?
Poziomy korzyści Cellbes są całkowicie bezpłatne i mają trzy różne stopnie, przy czym im więcej robisz zakupów, tym więcej zyskujesz korzyści. Na każdym poziomie dostępne są różne ekskluzywne oferty, wydarzenia i niespodzianki.
Poziom zależy od całkowitej kwoty zakupów w okresie 12 miesięcy. Obliczenia wysokości poziomów dokonywane są co miesiąc z 12-miesięcznym wyprzedzeniem.
Poziom ❤: 1 - 999 punktów
Tutaj możesz spodziewać się kuponu o wartości 10 PLN na zakupy.
Poziom ❤ ❤ : 1 000 - 2 999 punktów
Tutaj możesz spodziewać się kuponu o wartości 20 PLN na zakupy.
Otrzymasz również darmową wysyłkę na wszystkie zakupy powyżej 349 PLN.
Poziom ❤ ❤ ❤ 3 000 punktów i więcej
Tutaj możesz spodziewać się kuponu o wartości 30 PLN na zakupy. Otrzymasz również bezpłatną wysyłkę wszystkich zakupów powyżej 249 PLN.
Jako jeden z naszych najbardziej lojalnych klientów, chcemy również rozpieszczać Cię dodatkowym 5% rabatem na wszystkie Twoje zakupy.
Jakie korzyści otrzymam jako przyjaciel Cellbes?
Sprawdź tabelkę na dole strony.
Kto może zostać przyjacielem Cellbes?
Aby zostać członkiem, należy mieć ukończone 18 lat lub zgodę opiekuna. Dołączyć mogą tylko osoby prywatne, a na każdy kraj przysługuje tylko jedno konto. Pamiętaj, że Twoje konto jest osobiste i nie może zostać przekazane nikomu innemu.
Kiedy otrzymam mój voucher?
Za każdy osiągnięty poziom otrzymasz nowy voucher. Ponadto uwielbiamy niespodzianki i lubimy rozpieszczać naszych lojalnych klientów, więc od czasu do czasu na pewno Cię dodatkowo nagrodzimy.
Jak korzystać ze spersonalizowanych ofert i kuponów?
Aby korzystać ze spersonalizowanych ofert i kuponów, musisz być zalogowany. Aby się zalogować, należy podać swój adres e-mail, a następnie hasło. Jeśli masz kupon lub inną osobistą zniżkę do wykorzystania, możesz ją znaleźć w sekcji "Moje oferty".
Twój kupon lub inne osobiste oferty zostaną automatycznie uwzględnione przy dokonywaniu zakupu.
Co w przypadku, kiedy moja oferta indywidualna lub voucher nie zostały uwzględnione?
Oczywiście rozumiemy, że chcesz wykorzystać wszystkie przysługujące Ci korzyści. Jest kilka powodów, dla których rabat mógł nie zostać uwzględniony.
Po pierwsze, zalecamy sprawdzenie, czy jesteś zalogowany/zarejestrowany. Po zalogowaniu kupon lub inne spersonalizowane oferty są automatycznie odliczane przy kasie.
Niektórych ofert lub rabatów nie można ze sobą łączyć. Dlatego zalecamy sprawdzenie warunków ofert, z których chcesz skorzystać.
Jeśli sprawdziłeś powyższe, a Twoja spersonalizowana oferta lub kupon nadal nie zostały odjęte, możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, a my postaramy się Ci pomóc.
Zapomniałam się zalogować podczas składania zamówienia, czy można ponownie zarejestrować mój zakup?
Jeśli podałeś to samo imię i nazwisko oraz adres e-mail, co podczas rejestracji, Twój zakup zostanie automatycznie przeniesiony do sekcji "Moje zamówienia".
Jeśli wprowadziłeś inne imię i nazwisko lub adres e-mail, niestety nie mamy możliwości ponownej rejestracji zakupu.
Co stanie się z moim voucherem w przypadku zwrotu?
Voucher zostanie rozdzielony na wszystkie produkty w zamówieniu, a nie na łączną kwotę. Oznacza to, że w przypadku zwrotu jednego lub większej liczby produktów użytkownik otrzyma zwrot kwoty zapłaconej za poszczególne produkty.
W przypadku zwrotu części lub całości zakupu kupon nie zostanie ponownie utworzony ani przyznany na inne części danego zamówienia, ale zostanie uznany za wykorzystany.
Czy mój voucher może stracić ważność?
Tak, kupon jest ważny przez 12 miesięcy od daty wydania. Daty wygaśnięcia wszystkich aktualnych kuponów i spersonalizowanych ofert można znaleźć w sekcji "Moje oferty".
Gdzie mogę sprawdzić moje zakupy i kiedy osiągnę kolejny poziom ❤?
Możesz sprawdzić wszystkie swoje zakupy w zakładce "Moje zamówienia". Aby dowiedzieć się, jak blisko osiągnięcia kolejnego poziomu się znajdujesz, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a my Ci pomożemy.
Czy mogę zrezygnować z mojego poziomu ❤?
Punkty za zakupy są ważne przez 12 miesięcy od momentu dokonania zamówienia, po czym uznaje się je za wygasłe. Na przykład, jeśli zrobiłeś zakupy za 75 PLN w dniu 01-01-2023 r., to punkty za te 75 PLN wygasną w dniu 01-01-24 r. Następnie osiągniesz poziom, za który zrobiłeś zakupy w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
Jak mogę zakończyć moją przyjaźń z Cellbes?
Przykro nam, że chcesz nas opuścić, zapraszamy do powrotu, kiedy zmienisz zdanie. Aby zakończyć przyjaźń z nami, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta.
Jakie korzyści otrzymam jako przyjaciel Cellbes?
To czeka na Ciebie:
Poziomy korzyści zostaną automatycznie przyznane podczas pierwszego zakupu w Cellbes. Aby zobaczyć i wykorzystać swoje korzyści, musisz się ZALOGOWAĆ / ZAREJESTROWAĆ.